En dåres försvarstal.

Bakom parmiddagarna och söndagshandlandet, handklämmningarna när vi ser små asiatiska barn och kvällsfösaren som intas till P1 är vi ett par barnungar som gillar att brottas. Klösningar, nyptag, örfilar och kittlingar. Allt är tillåtet om det görs kärleksfullt.. Eftersom jag är starkare så brukar jag låta Sarah få utlopp också när jag har fått mitt. Men jag behöver bjuda på mindre och mindre, hon har blivit klart bättre sen vi började med våra, ehm, sessions. Våran aktivitet har också ett alibi och är genus-proof: Vi övar självförsvar ifall en våldsman skulle försöka något på Sarah.

Men för att refera Batman Begins, aren't you worried about escalation? You pull a knife, they pull a gun?

Vi försöker hela tiden hitta nya höjder av hemskheter att utsätta varandra för. Vilket ledde till - och jag vet inte hur jag tänkte - att jag börjar suga på Sarahs haka mellan varven av kittlingar. Min flickvän har en blå haka och det är mitt fel. Förlåt Sarah. Med världen som vittne, förlåt. Jag vet att Hämnden kommer komma. Men jag ber dig. Gör den snabb och smärtfri.




Justja, förlåt för att jag skämtade om att jag skulle förstärka sugmärket varje natt när du sover och först berätta om det efter resan.

Kommentarer
Postat av: Konstantin

I Ukraina förra seklet brukade man säga att det krävs

två tyskar för övertala en jude,två judar för att över

tala en grek och dvå greker för att övertala en armenier.Jag skrattar gott med er happening i självbevarelsemotstånd i prutandet.Man kan låtsas svim

färdig när man lyssnar på priset eller håller hjärtat.

Ha,ha!

filakia

2009-03-20 @ 17:13:48
Postat av: timothy

sluta diskutera förspel

2009-03-21 @ 13:21:10
Postat av: Alexander

Om du någonsin vill sabba alla spår av "sån" stämning med en tjej för kanske alltid så kan du pröva ge henne sugmärke på hakan.

2009-03-21 @ 16:20:35
URL: http://everythingsbetterwithatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0