Dag 33: Gili Meno.

Det är pinsamt att berätta detta, men Sarahs Visakort har dött. Efter ICA-skandalen, som är pinsam likaså, så hittar Sarah sitt kort i bitar i väskan, utan att veta hur det gick till. Filip förde med sig en ersättare till ICA, så det är inte katastrof, men pinsamt och konstigt är det.



Vi tar minibåt till grannön som vi snart konstaterar faktiskt överträffar Trawangan på alla vis. Sandiga stränder utan korall att skära sig på, mindre försäljare, mindre byggnader, höga träd som skuggar delar av stränderna så man kan ligga i skuggan på stranden, och en total avsaknad av kaxiga indondesiska tonårspojkar. Vi blir sugna på att åka dit, men är oroliga för att inte kunna ta oss ifrån denna del av Indonesien om vi inte gör ett Alexanderhugg. Senggigi, sen Flores. Så tänker vi oss, idag iallafall. En sak är säker, vi tar vårt pick och pack och lämnar Gilisarna imorgon!

Okej. Det här var inte det intressantaste inlägget hittills. Hoppas bilderna gör saken bättre.





Sarah och Alexander

Kommentarer
Postat av: Suss

Haha, söta Sarah med sitt kort!

2009-04-07 @ 18:02:42
Postat av: Anonym

SLUTA SOLA! Du är redan svart Sarah. Jag stirrar på min egen genomskinliga hud, hjälp.



2009-04-07 @ 21:02:43
Postat av: Anonym

SLUTA SOLA! Du är redan svart Sarah. Jag stirrar på min egen genomskinliga hud, hjälp.

2009-04-07 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0